חדשות 03.12.2017

חדש ברמב"ם: סדרת הרצאות מצולמות בסגנון Ted

הקריה הרפואית רמב"ם חנכה לאחרונה ערוץ מומחים חדש ברשת החברתית יוטיוב, המבוססת על המותג המצליח של הרצאות Ted

ד"ר איתן אברג'ל, מנהל היחידה לנוירורדיולוגיה פולשנית ברמב"ם, בהרצאה

הקריה הרפואית רמב"ם חנכה לאחרונה ערוץ מומחים חדש ברשת החברתית יוטיוב, המבוססת על המותג המצליח של הרצאות טד (Ted).

הערוץ החדש אשר נקרא Rambam Doc Talk, יאגד לתוכו הרצאות קצרות וענייניות של מיטב מומחי רמב"ם, בתחומים שונים, אשר יעבירו מידע חשוב ומעניין לציבור הרחב בנושאי רפואה, טכנולוגיה ואורח חיים בריא.

עד כה פורסמו בו חמש הרצאות מרתקות בנושאי: הריון ולידה, שבץ מוחי, תזונה בילדים, גנטיקה ורפואה מותאמת אישית ורפואת מטיילים. בימים אלה עובד מערך השיווק בבית החולים, האחראי על הפקת המיזם, על תכנים נוספים.

"כבית החולים הגדול בצפון, לרמב"ם ישנו תפקיד חשוב בקידום רפואה מניעתית, חינוך לאורח חיים בריא ולהנגשת והפצת מידע חשוב לציבור שאנו משרתים", אומר פרופ' רפי ביאר, מנהל בית החולים, אשר עומד מאחורי היוזמה. "יתרה מזאת, זו חובתנו. אנו עושים זאת באמצעות ימי עיון והרצאות פתוחות לקהל, פורומים שאנו מקיימים ומפגשים עם הציבור, המגזין המדעי המקוון שלנו ה – RMMJ ועוד ועוד. עכשיו הצטרף לארגז הכלים שלנו גם הערוץ החדש ויחד עם פעילות ענפה שאנו מקיימים ברשתות החברתיות, נוכל להעביר מידע חשוב לכמה שיותר אנשים".

להרצאות מומחי רמב"ם - Rambam Doc Talk - ליחצו: http://bit.ly/2iHleq0

 

נושאים קשורים:  רמב"ם,  Rambam Doc Talk,  מחקרים,  הרצאות
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו